Tuesday, December 28, 2010

Malaysia Indonesia

Hari ini semua orang horayyyy!!! Yang setiap minggu cuma tengok EPL pun sudah boleh bercakap tentang pasukan Malaysia. Apa pula cerita esok, masih samakah atau sebaliknya hihi. Media arus perdana dan arus saga Indon pula tak habis-habis nak bangkitkan isu laser. Aku ingat kalau hantar Azwan Ali dan Kak Ogy pergi sana mesti boleh selesai semua itu, biar mereka tahu apa erti laser yang sebenarnya. Hari ini Sarah cleaner datang dengan muka muncung (pasal laser juga agaknya). Aku tak berani tegur, takut nanti dihembusnya aku sia-sia ikut dia balik ke Lombok.

16 comments:

  1. Eleh .. bila menang dipuja puji. Cuba kalo kalah aritu?? Resam manusia, kan Jank. Hihi ..

    ReplyDelete
  2. tul tu kakchik, mcm kita la jugak, kwn gembira sng dicari, kwn menangis, haa nangis la sorang2 haha

    ReplyDelete
  3. saya setuju 100 persen... bila menang puji melabung... bila kalah kena hentam kaw2.....



    Jank.... jaga diri baik2 kat lombok.... ingat kawan2 kat sini...

    ReplyDelete
  4. hihihi.. maaf cakap.. mulanya ingatkan gerenti kalah kita, tp bila tengok game.. ermm.. ada harapan.. tp x suka kata indon jaguh kg.. nanti kot kita kalah di sana.. haa.. nampaknya 2x5 la kan..

    ReplyDelete
  5. kakaaakaa jgn cabul jonn, aku x nk ke sana, wanita2 sini pon dah ramai semua ayu-ayu hihihihi

    ReplyDelete
  6. abg samad, xpe, ramai pun cmtu haha. Memang pun, indon tu boleh tahan gak, sbb sebelum ni dia dah belasah kita 5-1. Bak kata hasbulah 'bola itu bulat' hhahahaa (mcm la org x pernah tgok bola).

    ReplyDelete
  7. mmmm teddy pun ayu gak tau hi3

    ReplyDelete
  8. teddy ayu...tapi tuan aku kasar...huu..
    Nape orang lelaki suka ke awek yang ayu ayu?Nak tau jgak...

    ReplyDelete
  9. tak gak teddy, itu selera memasing, cube tgok kapel, mcm2 rupe ada kn, yg x ayu pun bole gak kapel, n yg ayu pun kdg2 still bachelor. klau ikut aku, semua aweq aku nmpk ayu je.

    ReplyDelete
  10. tunggu perlawanan mlm nih...da x sbr da rasenye...
    hopefully pemaen malaysia selamat kt cner..bkn bley caye ngn Indon nih..




    jom singgah n follow belog sy...
    http://inibelogfyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. yeahhhh, nak sgt tngok msia menang dgn aman. memang sakit hati kalau difikirkan sangat gelagat indon nih

    ReplyDelete
  12. aku hureyyyyy hureyyyyy kat kedai mamak bwh bukit tur sampai migrain la,gara2 AFF nie huhuhu...hari ni pun x hilang lagi....

    ReplyDelete
  13. kakakaka len tahun mamak kene psg layar besa la baru bole jerit lagi ramai2

    ReplyDelete
  14. hahaha! abg ngeng ah! lawak kot. deng mung!

    ReplyDelete
  15. hahaha dari mana nak kemana ni para

    ReplyDelete