Wednesday, November 17, 2010

Aku & November

Kanvas untuk mak menteri tanda tangan.
Salah satu dari 12 gegantung yang
kerajaan aku siapkan.
Krew yang mengira setiap kali dia staple
 dan berapa belon yang dia tiup haha.
Standard la aku tidur dan makan di mana
kaki terhenti. Masih awal baru 2 pagi rasanya.
Jam session untuk show 12/12/12 di KDE
dan 25/12/12 malam wartawan.
Banner Aidiladha untuk masjid kampung aku.
Latar pentas untuk HSPM ke-19, 25' x 12'.
Ini design yang rejected, tapi aku lebih
suka yang ini.
Bilik aku berangan.
Kira bulan November tak sempatlah aku nak layan blues. Awal bulan lagi aku sudah sibuk dengan majlis "Kawanku Buku" di DBP. Aku dapat projek untuk sediakan segala banner dan hiasan pentas. Penat. Nasib baik ada rakan-rakan yang setia membantu ("habis kau ingat aku tolong kosong je ke?" <-- ayat maut Che Mat hahaha). Serentak dengan latihan band lagi. Dan. Kerja-kerja kampung lagi. Aduh. Tapi best. Haha. Entry ini khas untuk band aku yang lagi satu, sebab membatalkan jamming di saat-saat akhir. Aku ingat lagi ayat Antu di talian, "Kau cakap senin, kau dah beri aku harapan, kau permainkan aku jang, aku tau aku tak boleh memberi masa depan yang cerah buat kau jang, takpe jang," ... (aku sambut dengan kekekan hahaha tak guna punya Antu, betul-betul buat aku rasa bersalah). Ampun ya Antu and The Gang.

7 comments:

  1. best kan boneka, nnti lau ada lg sye roger ye, rase2 mlm tu lbh kurang 200 belon kne tiup. Memang penat tapi layannn haha

    ReplyDelete
  2. hihii claim x masyukkk lagi la, lmbtnye, x smpt nk p mkn angin cuti ni.. zul, p guangzhou kang jgn lupe beli kicen tuk aku yek haha

    ReplyDelete
  3. Jank ni keghoje mendenye hah..? mcm beh je.. handei main muzik ghopenye mike nih.. Kalo bekawan ngan mike, aku ghase musti ngam hihihi..

    ReplyDelete
  4. takde le handei sgt jaafar oii, sikit2 je bole la crik mkn haha, bile lg nak re-union ngn member2 band lame tu haha

    ReplyDelete