Sunday, October 17, 2010

Hobi

Apabila keadaan budak-budak sudah tak terkawal, aku suka panggil aiskrim datang rumah, siapa nak aiskrim, mintak je, makan sampai puas, dan bukan aku pun yang bayar. Mak bapak korang kan ada hahaha. lainlah aku, aku yatim piatu. Sedihnya.

4 comments:

  1. anjang klu mak bapak diorg takde duit nak bayor mcm mana??

    ReplyDelete
  2. xde hal, aku bole setelkn, tp kne cabut rumput keliling rumah tu la hihi

    ReplyDelete
  3. tup2 anjang blk yg kena cabut rumput tu!

    ReplyDelete