Wednesday, October 13, 2010

Senyum Itu Bukan Untukku

Aku teringat lagu itu seperti tajuk di atas, yang dinyanyikan oleh Andy Flop Poppy. Itulah yang aku rasakan sangat. Sedih, geram luzesss semua ada. Siapa yang tak Sedih, rupa-rupanya semua itu bukan untuk aku. Kisah bermula di HUKM, aku dan Tok Deanz melawat kibodis aku yang patah kaki sebab kemalangan (dia melekat kat Avanza). Kami masuk ikut depan, nak sampai ke wad 4G trauma itu akan melalui lorong yang sangat panjang (jangan gelak: sebenarnya aku dan Tok tersalah masuk pintu). Dari jauh ada seorang wanita yang melambai-lambai sambil tersenyum. Aku: Tok, dia lambai kite ke? Steady tok, tak sangka ada orang kenal kita." Aku pun nyaris nak angkat tangan, nasib baik aku teringat nak toleh belakang, syilake, ada kawan dia kat belakang aku rupeanya. Cihhhhh betullah Senyum Itu Bukan Untukku. (Tok dah tersengih-sengih)

4 comments:

  1. giler jauh kan jang lif dgn wad trauma tu....

    ReplyDelete
  2. Tu la, tp sbnarnye ade jln yg btul, x jauh sgt

    ReplyDelete
  3. kembalilah ke pangkal jalan melalui jln yg lurus....??

    ReplyDelete